Can´t hold us down, chrispy and more Fab Alicia !

Jag saknar min Alicia gumman ! aaah hon e helt underbar brittisk 16åring hehe .
Nemen jag som dom flesta vet har 3 engelska kompisar som är systrar och den yngsta Alice som inte längre e så liten e så helt underbar saknar dig, plus att hon älskar och sjunga och dansa kan va därför man klickar så bra me henne. Så har lovat henne att komma till London ingen och shoppa och bara umgås och prata om dans o cång hahah . She got talent verkligen !!!  nemen hon e så söt Alice Holsgrove! det är nu hennes tur o komma till Swea rike hhaha till min lgh!
mys pys
oj nu kom det massa kunder aaah men slutar strax:D

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; tack tack! ^^ hur menar du med bakgrund? min bakgrund är helt rosa ^^

2008-07-19 @ 13:51:41
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0