Df forever

Förberedande forever in my heart , ja det ser ju inte ut som att jag tar mig därifrån på ett tag :) Blev 6e reserv till yrkes så kommer nog inte in detta år, men att bli reserv är alltid nånting ! Men måste träna upp min balett teknik annars var jag duktig :)
Just nu sitter jag på jobbet här på Arlanda, har du vägarna förbi ut från SWEA rike är det bara att ta en tur förbi Sky City och in på Gooh där står jag hela sommaren. Jag slutar om ca en och en halv timme , och om en timme kommer Anna och Jenny och byter av ! Lite skojigt Att Jenny W jobbar på mitt jobb vi brukar annars bara ses i dans världens alla hörn! hahah men det är roligt !

Idag ska jag träffa Natasha och se vad vi hittar på jooo hon ska nämligen färga håret på mig :) Black it is darling ! hehehe så skönt och färga det igen så trött på mitt bruna tjaffs ! alltid !
sen ska vi hem te mormor och morfar som är bortresta till Sälen några dagar och jag börjar tidigt på Arlanda varje pass så lika bra och sova i märsta så jag och tasha ska nog grilla ! myspys och prata dans hahahhaa det är typ det vi gör och pratar om alla personer det bara går pch prata om lärare och allt skit roligt ! (Vi är snälla)

sen blir det party hos mej på lördag hahah med det menas cicci vickan och tasha kommer te min lgh och leker :D vi ska laga middag mysigt vah !:D

nej nu kommer det mycket kunder.

later //slash/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0