ohmygosh!

Min Lördagkväll slutade med mysig filmkväll med mig själv då jag tillagade plattpotatis och korv med god sås ! och kikade på "Underbar och älskad av alla" Den var bra ! :D

sen så hände något roligt, jag fick sms av min Balett lärare hahah ! då hon skrev !

Hej Tatiana det här är mitt husdjur i Frankrike! ;) Kram Lottie så skickade hon en bild på ett Vildsvin hahah asså saaayy what jag garva ihjäl mig ! och så skrev hon igen att den bodde under deras Balkong i Frankrike och att vildsvinet var jätte sött! Men jag var tvungen och hejda henne för det lät som hon skulle ta med sig vildsvinet hem till Sverige ! hahah
Ne bara så rolig situation när jag sitter och äter middag så får jag en bild på ett vildsvin !!!!!! :) crazy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0