People!


Nu på sistonde har jag fått helt underbara nya vänner uusccch :D hahah under audition veckan träffade jag Robin och Bella helt ur goa människor, smat Matilda här nertill :D Sedan ser ni Miss Blondie där det är Lovisa vi träffades under sommarkursen med Cahrlotte och nu  i höst kommer vi gå i samma klass *me like me lilke*!!! Sen ska jag hänga me er andra från yrkes också promise! och robin vafan d blev ju bio polare vad var näst jooo sex and the city .... Shit va mamma mia var braa!!! och Narnia !
Men Matilda jag ska hjälpa dig med flytten till Sthlm, haha hon är så söt hon är från mora träsk :D hihi ne okej Mora då så hon är inte så hemma i the big city jag ska leda dig genom eld och vatten ;)

xxx ooo xxx


LovisaMatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0