This day

Godmorgon .

Måste berätta om gårdagen som jag spenderade med Natasha Gjertsen Deverux hemma hos mormor och morfar . Vi hade jätte mysigt lagade värsta middagen, det blev en salig blandning. Först for jag  till city och inhandlade hårfärg och mötte upp tasha, sen var det dags och fara mot Märsta C.
Dagen ihop började med att vi bestämde oss för att gå till Överskottsbolaget och handla "billigt" hahah det blev pesto,pasta såser,deo samt soya ! very improtant stuff:) Sen tog vi bussen hem. Vi lagde till
  • Kycklingspett med klyftpotatis
  • Korv med pasta sås ( Natashas special)
  • Wokade (stekta) grönsaker
Det blev sjukt gott, jag åt kycklingspett med potatis :=)
Sen var det dags att få någon fason på mitt hår "I wear black til I find something darker" Eller hur Viktoria HAHAHAHAHAH please say no more.

Men i alla fall Natasha är en baddare på att färga OBS tona hår , så jag är ur tjusig i håret nu . Ready for take of !
Sen avslutade vi kvällen med Ghost Wispear .. ah alltså programet dåra inget spooki grej som vi själva sysslade med, utan det där klarar TV4 och Melinda Gordon utmärkt . Hon är too pretty ! :)

Love Hewitt


Efter tittandet på Jennifer blev det till att träna knäna, Japp jag och Natasha pumpade på golvet hos mormor och morfar ens  små övningar som vi fått av sjukgymnaster och Caharlotte, Asså att träna baksida är så sjukt tråkigtttttttttttt men man blir starkare det märker jag ! Sen tränade jag utåtvridningen också , det ska jag göra varjedag turn,turn,turn!  Gör oonnntttttt men så ska det vara ! Men dessa övningar är ju inte komplicerade så det är bara och flexa när man ser på Tv eller så :) Ska vara så fit när jag kommer tillbax till BA ! hahahah
Samt Natasha som ska gå yrkes nu i 3år måste verkligen göra sina övningar så vi pumpade på :D
Efter det var det dags och säga godnatt :D

Nu sitter jag här på jobbet gör inte så mycket, förutom och sitter och tänker på att det var väldigt roligt at få kontakt Me Jonathan Jarneek Igen :) Var ett tag sen vi prata och det va tror jag ca 4 ÅR !! sen vi sågs herregud för längesen ! Fast okej han bor ju på västkusten men ändå ! Så jag föreslog att han skulle ta sig till Sthlm nångång och hälsa på i min nya lägenhet :D! Så roligt det vore visst ??? =) hehhe

Det är lämpligt här på jobbet haha här sitter jag vid datorn samt har en skärm framför mig så jag ser om någon går in i butiken eller vill betala så kan sitta här tills någon kommer bara :) jippieee! hahah okej man ska väl gå och små plocka i butiken kanske hahah :D

later folks !

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0