Fab.

Jo visst blev min page snygg erkänn people!
gjorde detta alldeles själv hehe:D
men fick en startkurs av min syssling Elina Söderstam förs i en halvtimme :D  hehhehe
Men nu e jag pro ! yeeey :D
Idag har det varit en lång dag fortfarande vaken:D kl e då 03.31 ! hehe

Jag och familjen var på bio premiären för den nya bond filmen "Quantum of Solace "
Den var as bra tycker jag he´s HOT i filmen på nå sätt :D !
hehhehe
Dom vuxna tyckte inte den var nå bra sådär tycktedom hahah att det inte var bond längre utan bara en "agent" att den tappat bond "charmen" hörde man folk prata i salongen :D  heheh

Sen var jag o träffade Emilia lilla girlie, fick en skiva av henne sen var vi och kikade i lite olika butiker på Götgatan, innan jag for vidare :D

Nu sitter jag här kollar på någon weird film "the campers"  hheheh :D

men imorn ska jag träffa Agnes och få bilderna sedan träffa Linda sen Träffa Viktoria :D
det blir en jäktisk dag haha :D

Sen blir d middag med familjen hos farmor då vi också ska besöka farfars grav


Godnatt nu
<3

Kommentarer
Postat av: Linn

OMG! FAAAAB!

2008-11-01 @ 16:29:20
URL: http://linnolainen.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken fin bild du lyckades med :D, men jag rekomenderar att köpa den nya powerpoint för jag tror man kan göra mer saker på den;)

pussar o kramar

2008-11-01 @ 18:31:17
URL: http://elinasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0