Hahah

Idag kom jag hem 22.00 herregud hur lyckas man ibland hehe . Jag stängde SIX för första gången ensam tog ca 40min för fick inte till kassan, men det vart en diff på - 21 ååå jobbigt hahha men det där får the boss reda ut när hon kommer hem från sin jävla semester från London ...nää asså inte alls avis ;-) Sen var jag tvungen att inhandla advokado hehe och fetaost jummy till imorgon =) hihi ! ett nät med 5 avokado för 20kr det är INTE dyrt gott folk ! 
Sen var det dags för mig och Linn att boak tåg hem från Idre hahah jag får sällskap =) jippie ! hahha 
längat som fan till nyår första gången jag verkligen längtar hahah .. Ska köpa Moon boots imorgon tror jag =) att ha uppe i fjällen och vandra omkring med :D visst ! Dom är fan inte as snygga men jävligt varma och sköna o i fjällen herregud klart man kan gå och trampa runt i sånna :D  hahah

Dessa fast vita .. ja visst , jag skulle ju velat ha i rosa men det fanns bara 40-42 herregud samma visa varjegång lixom !
Men det blir nog vita elr brun aktiga :) får se imorn vilket humör jag är på :D heheh !

Nu skajag kika på NVCIS Vickan och mitt favvo program ;) right dude? =) heheh
Jag börjar 13.00 at work inte så farligt får sova ut doch är det en kortdag imorn bara tre timmar och jag stänger inte :D heheh yes !

Nighty Nighty sweet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0