JENNY

Jag börjar dagens inlägg med : Ja jenny du får faan skylla dig själv....... :) sweeeetttt

Måndag.

Hag har fått ett nytt jobb :)
SIX smycken..ungefär som Glitter =)

Denna helg har gått otroligt fort, i Lördags åkte jag hem till Berga för att hälsa på familjen och vi var bjudna på middag hos våra vänner. Det var mysigt åt värsta goda förrätten som mamma lagat sen en väldigt god huvudrätt som våra bekant atillrätt ;) Med lazz på spett " mums.
Sen satt vi uppe och pratade nyår :) Samt kvällen slutade med att jag och Jojo och mamma såg på United 93 !

Idag gick jag och mamma en promenad hem till våra bekanta för att hämta vår bil efter gårdagens drickande hehe :D men det var ju bram ed en promenad i snö-blasket =)
Sedan körde mamma hem mig till min lgh för att hjälp amig att sätta ihop en hylla där jag har mina cd-skivor och dvd filmer i nu =) !
Så mamma spikade upp den samr att jag städa upp i lägenheten =) det blev jätte fint här nu hehhe myspys !
Imorgon ska jag jobba börjar 15.00 slutar 20.00 så skönt att bara kunna ta en buss tillj obbet och varaframme =)!

Nu tittar jag på 9010 den nya :) Jag älskar den herregud sen blir det Gossip Girl avsnitt efter och senare ska det bli Alive=) 

stay tuned


... och jag avslutar dagens inlägg
JENNY IS AN ALCOHOLIC BITCH ! ;)  PUSSS
hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0