Sing along

Idag började morgonen kl:07.00 som är ovanligt tidigt för mig eftersom jag numera kan sova huuuurrr länge jag vill :D hahah
men kl: 10.00 skulle jag befinna mig hemma hos Anna Eiding och ha privat lektion i sång :) Det var super roligt lärde mig en hel massa och tydligen är jag en "quick learner" men det var super ska dit på måndag igen .

Sedan bar det av till det underbara SÖS (second home as we say) Jag och mormor var där för jag skulle idag ta bort mitt gips kl:14.00 , som dom ordnade så bra i vänterummet hahah där alla satt tog dom bort gipset" orka sitta och vänta " sa dom och klippte för fulla muggar hahha :D
Sen fick jag träffa läkare som tittat på mina nya plåtar som jag tog, samt tog bort mina stygn. Handen hade nästan läkt helt , det var på ett ställe som benet inte hade läkt ihop riktigt ännu men behövde inte skaffa nytt gips och jag får röra på fingrarna och handleden och får t.o.m jobba :D weeeiiiee haha men är annars sjukskriven till 30 November:D

Men hurrni det var väl en bra diagnos?

Sen hämtade morfar mig och mormor och körde hem oss, och med passagerare var lilltjejen Ebba :D min 3åriga kusin :D Hon var så glad utav att se mig och hon är så fruktansvärt söt jag dööör hhaha trots sitt fenumenala hårfrisse styleing försök hahah :D gud ungen började tydligen klippa av allt sitt hår en dag hemma hos henne haha så nu är hon rätt så korthårig hahah OMG :D jag vet ! Men grovt söt !
Men Ebba trvides så bra så hon stojade omkring och lekte med mig att jag var hennes "bebis" som hon kalla det och matade mig med "dodis " jaaa då var av godis ! :D hhaha
Så nu har jag nyss läst två böcker för henne Nickenyfiken och Alfons Åberg samt sjungit en vaggvisa och lillbruden somna som en stock ! yeeaaah kanske ska bl i mamma ? someone up for it HHAHAHA OMg skulle inte palla !

Nu sitter jag här och ser vad som hände i helgen det ända jag vet att jag sk atillbaka fast inte ihelgen utan på måndag till Anna och sjunga , men i helgen ska jag försöka träffa Lovisa,Jenny ,Natasha och favorit kidzen Agnes och Emila men inte alla smatidigt så får se hur det går :D  hahah .

Night Night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0