sweetchilli !

Det var ett tag sen jag bloggade .
Vadhar hänt på sistonde hmmm,,, har varit hos mormor och morfar senaste tiden.
Hämtade lill kusinen Ebba på dagis i måndags hon var så glad över att se mig så hah a:d lillskiten ! Jag läste böcker för henne lekte "Fina damer" som hon kallde det :D klädde ut henne med handväska samt smetade på make up lipstick och ögonskugga och min fina rosa mössa :D hhaha

Sen idag har jag varit med Linn och fikat samt att jag tvingade med henne till ÖB då jag skulle köpa mitt album som jag ska klistra in alla kort i, ni ska se vad fint jag har pimpat "sune albumet'" :D ska visa er det sen när det är klart ! :D mycket hett :D

Imorgon ska jag hem till Anna och sjunga, ska bli roligt att det äntligen blir av ska träna till you know what Linn :D
Det ska bli kul .
Sen efter ska jag åka med mormor till Södersjukhuset och ta bort GIPSET :p my god  det ska bli hääärrrliiiigt !
Så jag kan få börja röra mer på handen smat kunna börja jobba igen :D börjar jobba den 18e November :D smiley or what !

Nej nu måste ja nana

Natti Natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0