[I want it all ] Min, Benji och Linns bio night



Igår var jag Benjamin och Linn på bio och såg well guess what HSM3 ! Premiär !
Mitt beroende i want it all passar perekft för va jag känner !
Det var Benjis andra gång han såg filmen men var i helt exstas i alla fall..but who could blame him " :)
Han köpte hsm3 cd skiva aaaa me wanna men han lånade pengar av mig så inte kunde jag köpa den då :) heheh men vad gör man inte för äns HSM "groupie" medlem ;)
Innan bio gick vi och käkade Thi mat och det blev taccos för Linn
Det var proppat me folk på bion och ja benji o linn satt i en egen "loge" som dom kallade det, man såg faktiskt riktigt bra därifrån trots vår misstänka view av det hela i början :)
Kvällen slutade med att jag följde me Benji hem till Oliver så han inte skulle få åka hela vägen ensam i mörkret , men det roliga var att det var benjamin som skrämde upp mig på vägen te brorsan sweet nooot crazy child ! :) Samt att det kluriga var för mig sen att hitta tillbaka till tunnelbanan .
Men det var en mysig onsdags kväll tycker jag .

x.ox.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0