its hot and it´s mine

Min nya lila lur


Idag har jag ine gjort så mycket är hemma hos mina päron pga min enorma insjukan efter operationen, att bli nersövd och inte tåla all narkos och mediciner är åthelvete. att jag spydde i 9timmar är sjuk ock kännde mig totalt drogad !uusch
Idag har jag haft ont i vänster lunga jag orkar inte med detta men man får stå ut uuusscch ! så nu har man två skruvar i handen :) see you guys in december :)
Sen har jag prtat med Benjamin i telefon om saker och ting sweetheart du är är !Ses på lördag.och vi ska boka biljetter :) till du vet vad !!!! :D
nu sitter jag i borsans rum och laddar in musik i min nya mtouch mobil :)

x.o.x.o

Kommentarer
Postat av: Nat

Jag vill också ha en ny mob! Lyx!

Det va länge sen gumman hoppas allt är bra med dig <3

2008-10-22 @ 16:40:06
URL: http://naaatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0