PREMIÄR !!!

I lördags hade vi premiär på Götalejon för musikalen sune av Anders Jacobsson och Sören Olsson, fy tusan vad roligt vi hade !Showen  gick super och pressen gillade det starkt :) Ja förutom DN då en akademiker skrivit recentionen hahaha :)
Men det härligaste var ju såklart att 20min innan showtime smällde jag in min vänster hand i en betångvägg...jaa jo precis stämmer , det svartnade för ögonen och jag skrek av smärta. Anna hjälpte mig med is, Sanna tröstade och Ted checkade så inget finger var av eller att inga knogar hade flyttat sig !Så konstaterade Ted att det gick att  köra ändå , så jag gjorde mig klar i ren panik av nerver och adrenalin och SMÄRTA för att gå ut på scen, ont som FAAAN hade jag , folk trodde säkert att ja inte hade så pass ont på riktigt ...vi alla vet vem jag talar om , Men sen igår var jag till City Akuten och fick reda på att ja har brytit handen ...och vad var det du sa i lördags ?olyckliga människa "...." pinsamt är det i alla fall !
Så jag dansade premiären på götalejon i 2 timmar med bruten hand! Jag kan faktiskt säga själv att ja är jäckligt stolt över mig själv i detta fall ! Så nu har jag gipsat handen och ska snart operera den för att det ska bli bästa möjliga resultat ! jippiii :) hahaaha suttit och sjukanmält mig idag hos alla möjliga försäkringskassan,ackis m.m
Så kommer vara borta från uppträdandet få se ca 6 gånger alltså 3helger, men kommer ju ändå vara på plats :)


Våra presenter som vi fick på premiären 

Nu ska jag beställa min nya mobil här ;)
ttyl !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet exakt hur det känns. Vafan ska händer vara så känsliga för. Usch ! Tänker på dig och hoppas att ditt kommer vara smärtfriare än mitt , har fortfarande problem med min hand , röntgade den sist i torsdags pga smärta i den. Tänker på dig , kramar!

2008-10-21 @ 22:19:06
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0