Repar...

Okej nu har vi repat på Götalejon hela veckan 10-18 smt till 20.00 vissa dagar. my god man borde vila egentligen men big no no finns ingen tid till det. Idag varv i där och repade från 12.00-21.00 vilket schema my god ! men det är bara roligt vill jag säga.
Idag skulle egentligen röda laget ha sin första Tryout inför publik men den blev tyvärr inställd pga sjukdom i ensamblén , men lika bra det vill jag säga så vi alla kunde konsentrera oss på att verkligen sätta all övergångarså alla vet vilka siffror dom står på håller plaseringarna vet vad och när man ska ta in rekvisita osv. !
Sedan var det event i ringen idag då Agnes och Benjy var på plats och sjöng ett nummer ur musikalen och skrev autografer ... ha lite sött där eftersom Agnes tränade sekunderna innan på att hitta den "rätta" autografen :)

Jag var i alla fall duktig idag hade med mig en god matlåda med ris och vårullar med tomat och en avokado på sidan av och en brödskiva. mums vill jag säga och ingen jäkla junk mat som det lätt annars blir !
Sen när vi skulle öva finalen spårade allt ut alla flammsade och skrattade och hade sig ...stackars sabbe vill jag säga : ) "för och göra , för och göra " ;) vi ska nämligen dansa med pinnar HAHHAHAHAH ! neej okej ni vet sån där grej me ett tjockt siden rem på en "fin" pinne gud kan ej förklara vettefan va d heter men långa som fan är dom så man dansar ju in i alla med dessa saker , men det gi ck bra tillslut !
Sedan var det dags för Bollywood nummret hahahhaha jag dör "Toa rulle"  hur fasiken ska vi kunan gå tvärs över scenen med Felicia i luften samt att inte trampa på varanndra ... Emilia Brown stampade mig på foten x antal gånger hahha jag dör av garv  kaooooossssss !  :)

Nu har jag poppa popckorna och ska bara ta det lugnt och se på "Cinderella story" med Hilary Duff :D
xxx !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0