SKRÄCK



Såånnaaaa här äckliga spindlar finns det hemma i mormor och morfars fina stora hus hur faan kommer det sig jag får panik, blev chockad sist då jag såg en annan otäcking till spindel! jag hatar dom deras ben det ryser i hela min kropp det är såå ääckliiiiggt ! Natasha du vet mycket väl vad vi har för åsikter om detta kryp !



mina fina hålfotsinlägg för 1180kr :) Ja men visst detta bli säkert toppen känner inte så himla stor skillnad eller att det är obekvämt så det rätar nog upp mina fötter som det ska, fast det knappt syns !

Nu ska jag äta god flesk filé gjord av mormor samt potatisdratäng och brunsås som jag sa till om :)



Den här fina fick jag idag av mormor när vi var ute och shoppade, en riktigt fint höst plagg :) me like



Här plåtade jag mina socks och mina nya barbie skor :) !



x.o.x.o

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy fasiken vilka vidriga varelser, usch!! Stora var dom också:S

2008-11-14 @ 08:31:19
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Tatchi

ja skämta inte hahhaha uuusssch

2008-11-16 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0