summerloveing

SÅ var det dags för vårat genrep snart då =) på fredag it is då kommer alla mina kära vänner och kikar på mig och alla andra i Musikalen ! Ska bli roligt hheehh :D Pratade med Mathilda från min gamla klass idag hon hade sett musikalen på vår första Tryout och tyckte vi var så duktiga så :D heeh !
Idag hade röd laget sin första tryout , äntligen så blev den av ! Dom var jätte duktiga och det satt som en smäck. Benjy och Emilia fick till den heta "Puss scenen" där på slutet riktigt bra :D sweet darlings !
Imorgon blir det rep men inte fullt så tidigtmorgonen som det tidigare varit börjar 14.00 Så imorgon ska jag sova sova sova det säger jag bara !

Nu blir det avokado och örtsalt till Sesong 2 avsnitt 2 av Gossipgirl  !

x.o.x.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0