SUNDAY

Så var söndagen över för denna vecka igen då !
Idag var min lediga dag vaknade 12.00 med ett sms av mamma där det stod att hon precis hade sett mig på tv4´s Lattjolajban ... haha joy tänkte  jag som nyvaken. Dom kom till Götalejon och intervjuade några utav oss, så det var det som visades.
Sen efter det låg jag och drog mig i sängen i ungefär en timme till pga att jag inte kunde ta mig upp för det var sånt hemskt oväder utanför fönstret så det var rätt mysigt att ligga under täcket och mysa !
Men lite senare for jag ändå upp för att ta mig till Högdalens centrum för pantning av burkar och lite mat shopping !
Det blev en hel del olika saker jag inhandlade till mitt tomma kylskåp eller nu föredetat tomma kylskåp .
Annars har denna dagen varit riktigt lugn och skön faktiskt med ett rejält oväder utanför fönstret. Men det tycker jag bara är mysigt när det regnar och blåser och man är inne och tittar på tv :)

Nu ska jag strax se på sesongs starten för Gossipgirl !

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0