That´s a secret I´ll never tell .

Hej Gott fok !
Nu har jag blivit bättre på att blogga,
Imorgon är det Tisdag och vad står på schemat då ? Hmmmm jo det blir till att jobba , sen har jag faktiskt för första gången på LÄÄÄÄÄnge inget planerat ! Men det kommer väl under dagen

Igår var i alla fall Yared, Freyja och Stina hemma hos mig eller dom sov över, vi skulle kikat på en skräckis vilket Yared hade något imot men tur för honom att dvd sladden fuckade ur da ... haha *chicken*
Jag är ju inte den tekniska människan man kan tänka sig heller men det är en helt annan sak , man ska ha en snygg kille som kan fixa dom där bitarna i äns liv, känner ju jag  ;) snygg,smart och charmig and you´ll score! 
Så det blev ingen film så vi lekte "heta stolen" istället Yareds ide vill jag faktiskt påstå , men galet var det, roligt var det, intrssant var det.Fast - yared jag fattar inte grejen med min "damsugestång"  HAHHA
Men kvällens största ämnen blev Popping,strabbing och ticking. Så fruktansvärt sexigt . Jag Freyja och Stina försökte förklara hur hett det verkligen är . My knes get week .
Yared demostrerade ganska så bra och skrattade galet av vår "konstiga" ide som han kallade det . För vi hade en och annan syn på "hur" vi vill ha det ! Jag skulle ju kunna sitta här och berätta my wildes fantasy and with who That´s a secret I´ll never tell, och det vore inte så barnvänligt kanske men Freyja och Stina KNOWS what im talking about ! Men vi hjälpte i alla fall Yared med mängder av tips ! Nej men det var en rolig söndags kväll det tycker jag verkligen ., Det gör vi om ! 


Nu ska jag läsa körkortsboken Joy ! Men jag ska ta körkort i Maj, Wish me luck ! Sen blir det bila med gruppen till GBG !


"I know you Love me ! "

XOXO


Kommentarer
Postat av: FREYJA

Hahaha ME LIKE!! grymt att du har börjat skriva varje dag.. men SÄMST att vi aldrig tar kort hahahha!! Riktigt kul iallafall!! I´ll call you in a sec so wait and see... Maybe i´ve got news- NOOOO! but i miss you my dear!! haha fler såna söndagskvällar Tack! :D

2009-04-14 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0