Anniela,Jenny, Ulrika & Me weekend !

Denna helg har varit jätte rolig jag träffade min nye käre vän Anniela , så sjukt underbar tjej och har så mycket gemensamt exakt samma intrssen hahhah skit skoj PLUS att hon bor där jag bor !:D

Jag och Jenny och Ulrika  och Anniela var ute o partade i går(lördag) Vi började kvällen hemma i Jennys lägenhet där vi förade och sminkade oss samt pumpade Beyonce och såg Blondin Bella "dansa! hahha :D
Sen fortsätte crazyness ut på stan vi begav oss tillslut till Fellows där vi dansade som faan, Så jäkla trist att Djn totally SUCK efter ett tag shit hon var så urkass !!!!! mixade alla bra låtar och man ba shit vad gör du sluta !
Men vi drog till Donken o proppade oss fulla med fett fett fett and we loved it Viss tjejer? ;D
Kvällen var lyckad och som tur får man för första gången sällskap enda HEM o d har aldrig hänt tidigare aaah :D 

Idag har det varit en soft dag var på möte med Dollz sen så gick jag och Anniela och åt eller hon tog en fika med en mäktig chocklad cola kaka medans jag åt middag =) Sen bar det av till Bion som började 20.40 då vi såg Bröllopsduellen ! Så fruktansvärt bra vill jag säga man verkligen drömmer sig bort ! hihi :D 

Så  nu kom jag precis hem för en stund sen och ska kolla lite klipp på youtube samt se nån bra chick flick film tror jag hehehe :D 
Nästa helg blir d ut på stan igen visst Anniela ? =)


 XOXO 

 

Kommentarer
Postat av: Anniela

Sjukt kul helg, måste bannemej göras om =)(redan nästa)

Och jag tycker definitivt vi är värda lite fett, eftersom vi ska bli så hurtiga nästa vecka och börja vår väg till träningsnarkomaner haha ;D

2009-01-18 @ 00:26:41
URL: http://annielaaleinna.blogg.se/
Postat av: Tatchi

Jaaa bsolut girl :D kunde inte säga d bättre själv

2009-01-18 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0