BabyDollz Preformance

Gud så galet dom ska göra BabyDollz preformance av vissa oss dom ska välja ut nåra av oss som ska gå deltid som ska få upptäda sjukt mycket !
Fan å nu står jag på deras hemsida också ja tror jag kommer gå där ändå haha :D Jag menar jag har dansat teknik nu på ackis i 1år och ska dansa d i usa också
Så nu innan usa kanske jag bara ska dansa d jag älskar mer tjejig dans o ba licious as hell o hip hop med Cherie det är galet ! För och sen dansa mycket teknik i USA  istället , Känns som jag fått en chans det var nästan inga kom in i Babydollz så jag känner att detta älskar jag så jag måste GO FOR IT !  För min skull inte för någon annans skull. Teknik ja det måste man skaffa men ett litet uppehåll från tekniken kan vara så jävla sjukt bra också och det är ju inte så att jag INTE kommer lära mig saker i babydollz big nono PLUS att dom har SÅNG :D 1gångi veckan i Dollz :D
SO now Im a Babydoll ! :D

Kommentarer
Postat av: Freyja

Finns bara tre ord om passar in: Yey yey yey!

=*

2009-01-13 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0