"För att du inte äter kött"

Söndag it is again ! Japp då var vi tillbaka till söndag ! Gud tristaste dagen på veckan så är det typ altid =) hahah jag vaknade 13.30 idag sjukt länge jag sov ! Sen fortsatte jag kika på filmen Shark Swarm som jag började kika på i natt men palla inte fortsätta så blev att jag kikade klart den idag !
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket annat bara varit hemma kikat på tv och snackat i telefon med Viktoria min lilla damp kompis som hon SJÄLV uttrycker det måste jag tillägga ! =P Hon hade en ganska dramatiskt dag idag folk som kom in sena på jobbet och shower som missades osv.
Men sen måste jag berätta att hon fick en väldigt rolig , ja kan man kalla det diss? heheh !
Ett ragg hon hade tidigare men som helt plötsligt slutade höra av sig. Sen så smsade han idag och då tog Viktoria fram "kriksyxan" och sa " Varför slutade du höra av dig tidigare?, ärligt nu alltså" VET NI VAD SNUBBEN SKRIVER TILLBAKA ? :D hahahahhaha " Jag slutade höra av mig pga att du är vegetarian och vi skulle inte kunna äta ihop då"
ASSÅÅÅÅ HAHAHAH VEM SÄGER SÅ! okej om han hade några "problem" som han ja tydligen hade MEN för i helsike kom på nån "bra" ursäkt åtminstånde hahahhaha Men he made her day ! :D

Nu har jag precis proppat i mig Wook, tips fårn min kära syssling Elina :D heheh
så nu smälter jag maten här och kikar på TopModel Makeover time hehe :D!

xoxo

Kommentarer
Postat av: v

Jag citerar: "För att du var vegetarian och att vi aldrig kan äta nåt ihop utan att de måste bli olika saker om det är nåt vi gör ihop :s men jag gillade dig verkligen" HAHAHAAHAHA. Shit den borde man ta patent på! Fy fan dagens höjdpunkt.

2009-01-18 @ 23:31:33
Postat av: Tat

HAHAHHAHA SÄR ! så jävla roligt ja dörrrrrrrrrrrrrrrr

2009-01-18 @ 23:40:01
Postat av: v

Tack för att du står ut med mitt überdampande! Du är bäst!!!!

2009-01-18 @ 23:51:35
Postat av: Tat

Du är bäst också hahah du står ut me mitt bitchiga beteende :D hahah Vi är bra på det :D

LOVE YOU !

jag har nenws till dig också föresten ...HEMSKA nyheter ! :O:O:O

2009-01-19 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0