Onsdag!

I dag vaknade jag inte alls så tidigt som beräknat ! Har börjat bli sjuk igen hade fber dagen innan och ont i halsen asså WHAT the hell ! palla ! aja men det hindra inte mig !
För idag for jag och Anniela till gymmet i Skanstull sweet iknow ! Vi gymmade ca 1timme och 30min vi varriktigt stolta över oss själva.
Efter det for vi till Högdalen och jag handlade och Anniela skickade iväg sin eländiga dator och ihopp omatt få en NY denna gång =) me couldnt agree more!
Sen 20.40 hade jag balett med Lazelo det var sjukt skojigt han är så himla bra och ser allt och kämpar med än ! sweet iknow ! :D

Nu ska jag faktiskt äta min fil och sedan somna så gott för att gå upp och gymma imorn fast utan Anniela denn agång =) Im going alone :) !


L.A L.A L.A CANT WAIT !!!!!!!!!!! Vi bokar s
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0