I knew that my baby would cry !

Leona Lewis ! My fav! hahha
Nu var det ett tag sen jag skrev! Gud har ju igentligen massor att berätta men vet ej om jag har tid just för detta nu kl är snart midnatt och jag öppnar imon 10.00!
Men kan ju i alla fall berätta att jag och Anniela var på Chris Brown´s efterfest som Annielas vän från skivbolaget fixat så det var väldigt snällt! Men det var too mouch people over there fett kul och se Chris men ändå var för mycket folk! haha men Í got pictures !


Imorgon ska jag och Anniela och Jenny  och några andra girls på tjejmiddag hos Mickis som fyller 20år Imorgon GRATTIS tjejen! Sen blir det utgång jippiii !:D Sen Lördag blir det "tjejtjusarmästaren lalallalla " Ja alltså Sune föreställning, Då komemr Vicky Picky´s lillasyster och hennes kompis från Örebro och kollar =) ! Sen efter ska jag,Jenny,Ulrika,Felicia, Stina och Marie-LiisStreetStar ! sweet jag vet ! sen blir det party!
Och på Lördag fyller brorsan 17 ÅR!!!!!! ETT ÅR KVAR till MYNDIG så sjukt weiiirrrd det känns ! haha men GRATTIS brorsan i förskott !
Men på Söndag blir det sune igen och då kommer Mamma,Adam,Mormor,Morfar,Barbro,Gunnar,Farmor,Sysslingen Elina och Anniela och kikar på mig ! haha fixat tickets ! :D

Nu ska jag sova.

Good Night Don´t let the bed bugs bite you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0