Onsdag och Inventering !

Klockan är nu 05.20 och jag gick upp för drygt en timme sedan! Det är inventering på jobbet =) yey haha NOT börjar kl 07.00 men öppnar inte förens 10.00 sen slutar jag 14.00 idag. Då ska jag träffa Jenny,Stina och Felicia !

Jag har precis ätit upp min gröt med äppelbitar samt en leverpastej macka med gurka samt tillagat min lunch, som idag består av Falukorv och macaroner med fetaost, avokado och tomat ! Mums vill äta den nu hahah ! Har laddat för fullt idag ! Och det här med frukost börjar ta sig tidigare kunde jag typ inte äta frukost var inte sugen bara men nu har jag kommit igång här med  gröt igen varje morgon samt en macka..super gott !

Igår gick jag och la mig 2.00 på natten haha för jag och Stina satt uppe via msn och fixade vår heta dans mix. Jag är bäst på att mixa musik ska jag säga er blev en cool mixning me britney och nica beats osv haha svårt att förklara. Men sk alägga upp koreografin senare när vi tränat och filmat =)

Nu ska jag fortsätta min sminkning här som jag gör lite halv slarvigt framför TVn för orkar inte gå till spegeln hahah :)
Update is on the way folks !

X.O.X.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0