Santa Monica

Okej nu var de ett himla bra tag sen jag bloggade men det har hänt så fruktansvärt mycket !
Jag har varit upe i Idre med Linn över nyår , jag älskade min nyårs kväll där i alla fall. Fått goaste kontakten som ja pratar me ganska mycket !
Sen kom jag hem och var yber sjuk , jag som aldrig brukar bli sjuk men now it hit me really hard !
Men får väl skylla mig själv när ja sprang runt i snön utan jacka och tappade ena fucking skon ! hahah i djupsnö.
Men som "tur" var fick jag ta Karls jacka samt skor stackarn fatta inte att han aldrig blev sjuk :S hmmmmm
Men det var mycket som hände den där kvällen hade totally weirdos efter oss och en kille som tydligen"dog" för mig som fortfarande smsar mig och är jag citerar " förälskad av en sån vacker kvinna" GUUUUd get over yourself !

Men nu är jag hemma har haft föreställning me SuneGötalejon och hade en rep dag eller snarare en "rep timme" tjänat pengar det känns bra. Sen pratat med Felicia igen rätt mycket känns roligt =)
På lördag ska jag Felicia,Ullis och JennyAudition :) Girlicious or what

Sen har jag och Jenny haft ett litet "USA möte" Vi ska åka till Santa Monica College och ska snart boka resan och herregud längtar så jag vet att det är usa jag hör hemma har varit i Florida och det var toppen älskar amerika och deras överväldiga överflöd när det jaa gäller ALLT !! hahah
Men nu har jag bestämt mig för det är verkligen det här jag vill
Så i Augusti åker jag och Jenny dit för att dansa på skolan men det är väl inte det allra bästa kanske men ska nog ta och läsa några ämnen också, men framför allt dansa utanför och gå på Hollywood popacademy =)

Har redan pratat med ett gäng ungdomar som går på SMC och älskar det och berättar om alla college parties och hunkarna på surfbrädorna .

Vi kommer få hjälp me boende och först bo på hotell när vi kommer dit sen kommer dom ge oss en lägenhet som täcks av csn sen kommer jag och Jenny börja med att va där 6månader för att sen vara där i 1år om vi vill om inte längre =)
Så det ska bli så toppen så great "make my way in hollywood" Är stämplat i pannan ska jag säga er.

Men nu ska jag bli frisk tills på Lördag för att gå på audition sen ska jag börja jobba igen, känns sjukt skönt !
Och träffa min gulliga vän Jenny :D

Juste jag och Anniela ska gå på Highschool Musical på Götalejon. Jag fick två fri biljetter så var tvungen och bjuda ut henne, nykomlingen till Stockholm ska bli sjukt kul visst Anniela :D !!
Hör av dig när du är hemma :D


xoxox !!

Kommentarer
Postat av: Elina

FY FAN va kul det låter att åka till Santa Monica :).. jag skulle oxå vilja va som du bara ta risker och satsa på det jag vill, jag är så jävla avundsjuk på dig ;)... jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig i USA och du kommer få lägga upp bilder på bloggen under den tiden du e där och va inne på msn så vi kan prata om det oxå ;D...



du får säga till när du börjar spela i sune igen så jag kan komma och kolla :D



puss o kram :)

2009-01-07 @ 17:23:54
URL: http://elinasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0