Söndag it is !

Söndag same old sunday ! Idag har jag fått en del uträtt faktiskt. Jag har varit uppe på vinden och ställt massa saker jag inte behöver inne i lägenheten. Massa skor och en del jackor,filmer m.m got too mouch of it !
Men det är ganska läskigt och ta sig upp på vinden rena rama killer allic hahha :D
Sen tog jag en tripp till Överskottsbolaget och inhandlade rengörings artiklar, disktrasor och lukta gott grejer till badrummet så det blir hem trevligt  :) Sen köpte jag jätte gott mörkt bröd som jag precis knaprat i mig med leverpastej och gurka!
Men det var väl min söndag skulle jag tro nu håller jag på att snygga till i lägenheten . Har varit ganska galet sjuk på sistonde värsta förskylningen efter nyår gått på medecin osv så har inte riktigt orkat med det hela! Men nu är jag nästan frisk, dock fortfarande väldigt snuvig och hostig.
MEN när jag hostar får jag så fruktansvärt on i mina magmuskler har fetaste träningsvärken från igår så d gör på allvar svin ont. Så jag försöker inte att hosta men det blir ju bara värre hah =) Annars har jag skön träningsvärk i hela kroppen :) like that tho !
Sen så längtar jag till Torsdagjag och Anniela  ska gå på Highschool Musical musikalen på Götalejon . Ska bli sjukt roligt se hur dom är :)

Nu måste jag fortsätta städa och kolla på Fear Factory !

P.S Felicia och Jenny på Onsdag gäller det =) <3 D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0