You

Idag är det den ultimata Torsdagen errrr...okej jag har precis snackat med Jenny my love om vilka kurser jag ska läsa på skolan. Och jag kommer inte direkt välja värsta plugg ämnena mest dans och sång i alla fall när det gäller första terminen . Här kommer kurserna jag valt.

  • Voice 2 Unit
  • Vocal Ensamble 2 Unit
  • Jazz 1 Unit
  • Tap 1 Unit
  • Ballet 1 Unit
  • Modern 1 nit
  • Dance Preformance 3 Unit
  • Musical Theatre 5 Unit
  • Cosmetology Nail 0,1 Unit
  • Make Up 0,1 Unit

18 Units tillsammans !

Helt freaking awsome yeah iknow :D
Så nu är det en del att fixa vi kommer anmäla oss very soon oooocccchhh i cant wait !
Samt ska hyra ut min lägenhet :D

På lördag blir det Audition hoppas man har frisknat till, tills dess men febern är borta nu i alla fall och det känns awsome !  Sen längtar jag tillbaka till jobbet på SIX hihi :) och sen blir det Göteborg med flickorna fett roligt ! Jag vet  !

Idag har jag haft "Veronica Mars" Marathon heheh så himla bra program det är typ fem avsnitt varjedag har ni sett det tidigare ? aja i alla fall .

Nu ska jag checka lite andra saker här så orkar inte skriva mer.

xoxo / Dollicoius !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0