Friday

Godmorgon !
Jag är uppe med tuppen idag vaknade 7.00 då mormor ringde och väckte mig! Ni förstår jag beställde väckning idag =)
Öppnar idag i butiken så börjar 09.45. Sen slutar jag 16.00 så det känns skönt!
Då ska jag möta upp Stina som ska med hem till mig senare ska vi checka vad som händer ikväll, sen sk avi möta upp Jenny och Ulrika för att mysa med gruppen hemma hos Jenny. Vi får se vad kvällen bär oss idag !
Sen måste jag i panik ringa Freyja för we´r got a lot to talk about hun ! hahah if u know what i mean :) ? Sen måset jag få tag i viktoria också , som jag försökte ringa igår no answer :D hehe !
Så det händer en hel del idag, eller ska jag säga i helgen ! ? :D

Nu ska jag snart bege mig till affären och köpa frukost =)

Puss Puss <3

Dolled Up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0