Guldmaskgalan

Nu var det faan ett bra tag sen jag bloggade! Har haft fullt upp samt att min data skärm fuckade ur ett tag där=)
Men nu är jag back on track got manny pictures now!

Igår var alla vi från musikalerna,revyr,pjäser på Guldmaskgalan =) Det var fruktansvärt roligt . Anderas Karlsson pumpade musiken Lena PH körde sina moves =) hahah
Det var ganska så segt när dom skulle nominera folket . Men maten var fruktansvärt god, Gravadlax och krutong till förätt med vitt vin, Kycklig BBQ style med rött vin som varmrätt, och kaffe med choklad praliner till efterätt =) Mums
Måste lägga upp bilder här känner ju jag :D






To be continued with pictures :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0