Pole Strip

Jag ska bli bra på att blogga har jag kommit överens med mig själv schmak ! Sitter här hemma ska snart bege mig till jobbet =) heheh jag är faktiskt ganska så motiverad inför jobbet idag =) Sen får vi hoppas att Benji kommer och hälsa på vore ju skoj, han pluggar i skärholmen !
Vad händer idag då? =) joo det blir väl jobb sen hem och laga middag :)

Ni måste se bilder sen jag och Freyja lagade god middag igår och dukade fint me levande ljus och myspyste !
så  himla underbart vill jag säga =)

Nej nu måste jag bege mig och köpa frukost =)

Juste måste bara meddela att den 28/2-09 ska jag och Freyja på Pole Strip klass :) så fruktansvärt roligt på söder.Kul att vi bestämt datum och grejer :=  Galet yey yey , sen ska vi ha uppvisning hemma hos Kevin som ska skaffa en pole hahahahahahahhahah eller vad sa han Freyja? =) hahaha


Så fruktansvärt roligt jag döööööör Im so on, on this one !
Feel free to come by the way =)


<3

Kommentarer
Postat av: Freyja!

YEYE!! LÄÄÄNGTAR

2009-03-06 @ 10:27:47
Postat av: Freyja

Hahahahaa xD nu har jag bombat din blgg också men det här kommer bli så grymt!! hahaha xDjag har redan fått bokningar av killar ya know xD ;)

2009-03-07 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0