L.A

HOLLYWOOD,SANTA MONICA, LOSANGELES! japp ni hörde rätt måste bara få skriva att det är ungefär 5 månader kvar tills . Jag,Kristina,Marie-Lis och Jenny sätter oss på flyget från Arlanda till LAX och påbörjar vårt nya liv.
Jag kan inte vara mer lycklig, att åka på en sådan underbar resa och bosätta sig där i ett år om inte mer , who knows! Plus att jag åker med världens coolaste folk: My girls ! hahaha galeeet eeeeh jaaaaaaa !
Säger bara jag ska make my way in Hollywood, det är bara at put some faith in yourself and you will succed!
Jag längtar till stranden till dom heta surf killarna, till dom amerikanska killarna jag längtar till College festerna, till utgången i L.A, längtar t.o.m till dom röda muggarna som används på det flesta festerna ! Jag längtar till värmen till havet , till poolen! och sist men tamefan INTE minst DANSEN och SÅNGEN !!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Freyja

Vill följa med........

2009-03-05 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0