Vill ha honom !

Hellu nu var det et tag sen jag bloggade känner jag !
Men jag har haft fullt upp helatiden har hänt en massa! Umgåtts mycket med min underbara Freyja Bäcklund som jag älskar så mycket :D <3 Kommer sakna dig rejält när jag flyttar till .Losangeles ! :( gonna cry baby !

Idag är det Söndag och har haft Freyja och Stefan på besök :) as mysigt  jag och Freyja  lagade god middag med sallad och Stefan stod för efterrätten sen mös vi framför tvn med Wipe Out och Sanningens ögonblick!
Vi lärde känna Stefan hemma hos Akira haha vår nya "tjej kompis" hahah nemen d va mysigt !
Sen i Lördags var jag Elin,Freyja,Fanny och Helen hemma hos mej och softade sen kom packet ! hahah nemen Dawe och Merdean kom o chillade..d va skoj galet hahah kvällen slutade med att vi alla följde med hem till Merdeans brorsa och spelade street Fighter :D yey haha Helen vann över mej !! hahah JÄVLA rep grej hon hade te grubbe hahah !
Vi kom hem kl 5 på morgonen och ställde oss och diska gärnet TACK TJEJER för hjälpen ! TACK Fanny också som låg på sängen helt däckad hahahah Fab! :)

Det var en kort resume om min helg ! Nu ska jag sova tror jag är ledig imorgon ska träffa Stina o ullis o jenny för fika o planering :D Sen ska jag träffa freyja och vi ska hem te Kevin och Joe och mysa gärnet med the och ljus bestämdes det!

Godnatt !

xox

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha Tatchus tack för att du nämnde att jag vann :) det var det viktigaste den kvällen! ;)



Jag måste citera:

"Vilken stor rumpa du har!" hahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahaha

2009-03-31 @ 15:20:23
URL: http://www.heloni.devote.se
Postat av: Anonym

hahhahahahahhahahaha :D JAG dööörr , Merdean var galen där :)vadå skämms INTE

2009-04-13 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0